Θέλετε καλύτερο ROI;
Προτείνουμε λύσεις
Συγκρίνουμε
Επιλέγουμε την καλύτερη
Αναρωτηθήκατε ποτέ αν μια διαφορετική σχεδιαστική ή λειτουργική επιλογή στην ιστοσελίδα σας θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση των online πωλήσεων σας; Θα μπορούσε μια διαφορετική σελίδα επικοινωνίας να αυξήσει των αριθμό των χρηστών που επικοινωνούν μαζί σας; Έχετε κάνει χρήση του Google Analytics για να εντοπίσετε τα αδύναμα σημεία του website σας; Μήπως επενδύετε διαφημιστικό budget σε Google Adwords ή άλλους τρόπους διαφήμισης, σε μια ιστοσελίδα με αδυναμίες; Είστε ευχαριστημένοι με την απόδοση της επένδυσης σας (ROI - Return On Investment);
Όλα μπορούν να μετρηθούν αντικειμενικά με νούμερα που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει. Η εμπειρία μας στην ανάλυση και ερμηνεία των στατιστικών στοιχείων του Google Analytics, η τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει από την κατασκευή πλήθους ηλεκτρονικών καταστημάτων και ιστοσελίδων κάθε είδους, αλλά και η διαχείριση πολύ μεγάλων budget σε διαφημιστικές καμπάνιες Google Adwords, μας επιτρέπουν να αντιλαμβανόμαστε γρήγορα τις αδυναμίες ενός website και μπορούμε πάντα να προτείνουμε συγκεκριμένες λύσεις που θα το βελτιώσουν.
Δε ζητάμε να εμπιστευτείτε τυφλά τη γνώμη μας. Οτιδήποτε σας προτείνουμε ή οτιδήποτε θέλετε εσείς να δοκιμάσουμε, μπορούμε να το συγκρίνουμε με τη χρήση του εργαλείου Content Experiments του Google Analytics σε πραγματικές συνθήκες και να είμαστε σίγουροι στο τέλος των πειραμάτων, ότι η λύση που προτείνουμε βελτιώνει την απόδοση της ιστοσελίδας σας. Με το Content Experiments μπορούμε να δοκιμάσουμε παραλλαγές μιας ιστοσελίδας και στο τέλος μιας μικρής χρονικής περιόδου να αποφανθούμε με στατιστική βεβαιότητα, ποια παραλλαγή βελτιώνει την απόδοση της ιστοσελίδας και αυξάνει τον ρυθμό μετατροπής (conversion rate) των χρηστών για έναν δεδομένο στόχο (αγορές, εγγραφές, επικοινωνίες κλπ). Με αυτόν τον τρόπο θα είστε σίγουροι ότι ο χρόνος και τα χρήματα σας αξιοποιούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μη χάνεται λοιπόν χρόνο,
για να αξιοποιήσετε την ιστοσελίδα σας στο μέγιστο βαθμό.